Friday, April 30, 2010

Photo Tag - Cheeky Girl

It's been so long I've not done tags. This time, I was tagged by a new friend, Alice Law. New coz I only got to know her (via her blog about her 2 lovely kids) this year. ;-)

The game is to look in my first photo folder from either Picasa or hard drive for the 10th photo, tell a story about it, mention the blog that tagged me, and tag five other blogs.

The story
It was December 2006. We've just bought our very first DSLR camera and I was taking pictures of little CE (7 months old then). XY, the kepoh girl (3½ years old then), requested for her pictures to be taken too. She posed, I snapped. *chik chak chik chak* And that's one of her cheeky pose.

I won't be tagging anyone but if you're interested, feel free to share with us your stories about the 10th photo in your first photo folder. :-)

23 comments:

calivy said...

her look didnt changed much ... still that sweet..

ChloeRuoyi said...

Cute girl! She must be thinking... little bro dunno how to pose yet, let me do it for you :-)

mNhL said...

Cute! with her head tilted side way...can be a model. haha

reanaclaire said...

i have told my story some time back.. hahaa...

BoeyJoey said...

wow, you have your dslr since 2006? must be a pro now :-).

XY looks very fresh and pretty there... still looks the same now, prettier! :-)

Sasha said...

ooh so long never see tag tag edi. i wonder what is my 10th pic in my blog.. hmm

Mummy Gwen said...

She is still sweet and pretty. She looked tall for a 3 and half year old.

Alice Law said...

Love her expression, looks cheeky but adorably sweet!

Have a wonderful weekend to you, friend!^-^/

Merryn said...

nice :D worth the investment eh? hmm... i so wish for a dslr .. haha..

Oliveoylz said...

Definitely a very girly pose with the head tilted to one side, like a model;p

Rose said...

Cute. :p She can be a model.

wenn said...

she's cute!

Irene said...

yea, she looks almost the same ;)
sweeeeet!

wen said...

she still look the same except she has gone so much taller... :)

bp said...

awww, your sweetie-pie, and i know she's grown some, but XY will always be your little girl. doesn't looking through "old" pixes of the kids when they were little bring back such sweet memories? ;)

jacss said...

tag...what's that, haha?? why so complicated wan...10th & 1st..??
anyway, princess doesn't looked like a 3 yrs old in that photo hor...think she's mature for her age all along!! hope u won't keep yr dslr udr d bed now :D

JO-N said...

Cute! Now, she looks ladylike.

Anggie's Journal said...

tag ?? so long doesnt hv this tag tag around blosphere liau hor ?? hahha ..
btw ... wishing you an advance HAPPY MOTHER's DAY...you hv been a great mum to the kids!
any celebration ???

eugene said...

Instead i shall tag you with a most sincere Mother Day wish,, may the good Lord bless you with abundant joy, wisdom, strength and health to a mother like you and may you raise the children with loads of joy and satisfaction,,,

god bless

Denesa said...

Dropping by to wish you a HAPPY MOTHER'S DAY:)

Angeline said...

Aaawww.... I love her pose!!!
Sweet Confidence!

HAPPY MOTHER'S DAY, my friend!
*smile*

prince n princess mum said...

Sweet little girl!

Everyday Healy said...

Happy Mother's Day, my friend! :P